merhaba

sanata, bilime, dayanışmaya, emekten yana siyasete ve sevdaya dair paylaşımlarla bilginin ve deneyimlerin örgütlenmesi çabasıdır "insanın" yolculuğu...

8 Temmuz 2015 Çarşamba

(gece konuşmaları) hadi şiir yazalım


soğuktan elleri donmuş bir çocuğun parmaklarıyla dokunuyorum dudaklarına. alevleri avuçlayıp, ellerini ovuşturarak yüzüne sürer gibi seninle ısıtıyorum geceyi.
yıldız yağmuru özleminin ayazı içinde seni düşlüyorum... 

seni gecenin ortasından sabaha kadar, 
seni yüreğimi çığa vererek, 
seni göçe hazırlanır gibi düşünüyorum. 

yalnızlığımın birini diğerine vurarak anılardan yeni anlamlar çıkararak... bir keşkeden diğerine, bir haksızlıktan diğerine 
soğuktan elleri donmuş bir çocuğun parmaklarıyla tutunmaya çalışıyorum kendime ve sana. 
ateşine atıyorum kendimi
gecede yıldız yağmuru 
gecede rüzgar
gecede suyun ayartan sesi 
seni istiyorum bir o dalgadan bir diğerinden
kendimi vura vura bir o kıyıya, bir bu kıyıya 
sana eriyorum, kendim oluyorum...

salim çalık





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder