merhaba

sanata, bilime, dayanışmaya, emekten yana siyasete ve sevdaya dair paylaşımlarla bilginin ve deneyimlerin örgütlenmesi çabasıdır "insanın" yolculuğu...

6 Ocak 2013 Pazar

yolum sana düştü

 (yatalak bir hastanın camdan dışarıya baktığı gibi bakıyorum geleceğin yollara)

yolum yüreğine düştü
ne yana yönelsem sensin vardığım
al içine/ ısıt yüreğimi/ sar gerçeklerimi
dilimde bir şiirin dizeleri
“dağlarına bahar gelmiş memleketimin”

yolum ellerine düştü
neye dokunsam/ neyi okşasam sensin
sev beni/ tut ellerimi/ yak tenimi
dilimde bir mektubun ilk cümlesi
ne yana gitsem sensin vardığım

yolum saçlarına düştü
gökyüzünden yıldız yıldız yağan
iç denizlerimde bir papatyasın şimdi
sevdayla tüm kıyılardan beni çağıran
dilimde bir türkü “turnalar....”

yolum gözlerine düştü
neye baksam/ kimi çağırsam sen
seviş benimle/ birlikte düşelim sulara
dilimde bir şarkının sözleri
“beni yak/ kendini yak/ hazırım bak....”
kimi çağırsam sensin gelen

yolum dudaklarına düştü
yasak meyveyi dişler gibi öp beni
kuruyan dudaklarımın vahası ol
papatya sarına isyancı kızılımı ekle
konuş benimle/ dağıt ateşimi soluğunla

yolum sularına düştü
içindeki kutsal selinle ıslat beni
ırmaklarında ayılayım/ dağlarında yiteyim
yalnızlığımı dağıt/ özlemimi akıntılara ver
dilimde bir şiirin dizeleri
deniz deniz özledim seni/ seni bahar bahar

Aralık 2005-Temmuz 2006
salim çalık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder